عراقچی: آقای استارمر جان بریتانیایی ها را به خطر نیاندازید

عصر ایران جمعه 29 اسفند 1404 - 23:41
آقای استارمر، با نادیده گرفتن خواست مردم خود، با در اختیار قرار دادن پایگاه‌های بریتانیا برای اقدامات تجاوزکارانه علیه ایران، جان شهروندان بریتانیایی را به خطر می‌اندازد.

 وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در واکنش به تصمیم لندن برای واگذاری پایگاه‌های بریتانیا، این اقدام را نادیده گرفتن خواست مردم انگلیس دانست و خطاب به نخست وزیر این کشور تصریح کرد که در اختیار قرار دادن پایگاه‌های بریتانیا برای اقدامات تجاوزکارانه علیه ایران، جان شهروندان بریتانیایی را به خطر می‌اندازد.

به گزارش ایرنا، سید عباس عراقچی جمعه شب ۲۹ اسفند ۱۴۰۴ در شبکه ایکس و در واکنش به تصمیم نخست وزیر انگلیس درخصوص در اختیار قرار دادن پایگاه‌های بریتانیا برای اقدامات تجاوزکارانه علیه ایران نوشت: اکثریت قاطع مردم بریتانیا هیچ تمایلی به مشارکت در جنگ انتخابی اسرائیل و ایالات متحده علیه ایران ندارند.

وی افزود: آقای استارمر، با نادیده گرفتن خواست مردم خود، با در اختیار قرار دادن پایگاه‌های بریتانیا برای اقدامات تجاوزکارانه علیه ایران، جان شهروندان بریتانیایی را به خطر می‌اندازد.

عراقچی ادامه داد: ایران حق مشروع خود در دفاع از خویش را اعمال خواهد کرد.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.