واکنش ساپینتو به جنگ و تعطیلی فوتبال در ایران

افکار نیوز جمعه 29 اسفند 1404 - 20:16
سرمربی سابق باشگاه استقلال تهران اظهار امیدواری کرد که جنگ در خاورمیانه و ایران هرچه زودتر به پایان برسد.

 ​چند روز پیش از حمله تجاوزکارانه رژیم اشغالگر با همراهی آمریکا به خاک میهن، ریکاردو ساپینتو، سرمربی استقلال، از این تیم جدا شد و به کشورش بازگشت. او حالا در صحبت‌هایی که انجام داده، ابراز امیدواری کرده است که سایه جنگ از سر کشور برداشته شود.

ریکاردو ساپینتو در گفت و گو با ورزش سه پیرامون حمله آمریکا و اسرائیل به ایران گفت: من هیچ وقت فرد سیاسی نبوده و نیستم اما بدون شک با همه جنگ‌ها در جهان مخالفم و آرزویی به جز صلح برای همه ملت ها ندارم.

او صحبت‌هایش را اینگونه ادامه داد: در مورد ایران هم باید بگویم این کشور و مردمش را از صمیم قلب دوست دارم. شهرهای زیبا و مردم مهربان و صمیمی که شایسته بهترین ها هستند. امیدوارم سایه جنگ از سر ایران و همه منطقه خاورمیانه برداشته شود و هیچ تهدیدی برای این کشور زیبا و مردم مهربانش وجود نداشته باشد.

 سرمربی پرتغالی در پایان گفت: برای تک تک مردم ایران خصوصا اهالی فوتبال، مخصوصا هواداران استقلال و تک تک دوستانم در این سرزمین دوست داشتنی آرزوی سلامتی دارم و امیدوارم با پایان یافتن جنگ هرچه زودتر مسابقات هم از سر گرفته شود چرا که فوتبال خود زندگی است.

 

 

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.