تعلیق کامل تولید گاز در امارات پس از توقف فعالیت تأسیسات اصلی

خبرگزاری مهر جمعه 29 اسفند 1404 - 16:00
امارات متحده عربی اعلام کرد تولید گاز این کشور به طور کامل متوقف شده و فعالیت در مهم‌ترین تأسیسات گاز طبیعی آن تا اطلاع ثانوی به حالت تعلیق درآمده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، امارات متحده عربی اعلام کرد که تولید گاز این کشور در حال حاضر به صفر رسیده و فعالیت در تأسیسات اصلی گاز طبیعی متوقف شده است.

بر اساس اعلام مقامات اماراتی، عملیات در مهم‌ترین مراکز تولید و فرآوری گاز طبیعی این کشور به حالت تعلیق درآمده و در حال حاضر هیچ تولیدی از این بخش انجام نمی‌شود.

جزئیات بیشتری درباره علت توقف تولید یا زمان احتمالی ازسرگیری فعالیت این تأسیسات منتشر نشده است. با این حال این تصمیم می‌تواند بر بازار انرژی منطقه و تأمین گاز برخی کشورها تأثیر بگذارد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.