پزشکیان یک دستور جدید صادر کرد

خبرآنلاین جمعه 29 اسفند 1404 - 15:54
رئیس‌جمهوری در دستوری به استانداران با تاکید بر تامین نیازهای اساسی و کمک به استان‌های همجوار که مورد تهاجم بیشتر دشمن قرار گرفته‌اند، تصریح کرد: گزارش‌های استان‌ها را به‌صورت منظم دریافت می‌کنم؛ مردم نباید کمبودی احساس کنند.  

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بر اساس گزارش ایسنا، مسعود پزشکیان در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: 

«استانداران محترم؛ مدیریت میدانی و حفظ آرامش جامعه اولویت ماست. تأمین نیازهای اساسی و کمک به استان‌های همجواری که مورد هجوم بیشتری هستند را جدی بگیرید. گزارش‌های استان‌ها را به‌صورت منظم دریافت می‌کنم؛ مردم نباید کمبودی احساس کنند. 

از همه شما که ‎پای کار مردم هستید، قدردانی می‌کنم.»

29215

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.