جایگاه‌های سوخت به‌صورت ۲۴ ساعته فعال هستند

خبرگزاری مهر جمعه 29 اسفند 1404 - 10:54
سخنگوی صنف جایگاه‌داران سوخت کشور گفت: جایگاه‌های سوخت در سراسر کشور به‌صورت ۲۴ ساعته فعال هستند و تاکنون هیچ مشکلی در روند سوخت‌رسانی گزارش نشده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا نواز سخنگوی صنف جایگاه‌داران سوخت کشور در یک پیام ویدیویی به فعالیت شبانه‌روزی جایگاه‌ها در سراسر کشور در ایام نوروز اشاره و بیان کرد: شبکه تأمین و توزیع سوخت در آستانه تعطیلات نوروز در وضع عادی قرار دارد و تاکنون مشکلی در هیچ نقطه‌ای گزارش نشده است.

وی بر آمادگی کامل شبکه سوخت‌رسانی برای ایام تعطیلات پیش‌رو تأکید کرد و گفت: روال عادی تأمین و توزیع سوخت در سراسر کشور ادامه دارد و جایگاه‌های سوخت به‌صورت ۲۴ ساعته و شبانه‌روزی فعال هستند و ارائه خدمات انجام می‌دهند، همچنین تمامی همکاران در زنجیره تولید، انتقال و حمل در این زمینه فعالیت می‌کنند.

سخنگوی صنف جایگاه‌داران سوخت کشور با بیان اینکه در اقصی نقاط کشور مشکلی در روند سوخت‌رسانی گزارش نشده است، تصریح کرد: بیشتر مردم نیز فقط در مواقع ضروری به جایگاه‌ها مراجعه می‌کنند و با کاهش مصرف سوخت نیز در این روزها روبه‌رو هستیم.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.