انصارالله یمن: ممکن است تنگه باب‌المندب را به روی کشورهای متجاوز ببندیم

خبرآنلاین جمعه 29 اسفند 1404 - 02:34
«محمد البخیتی» عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن روز جمعه به ریانووستی گفت این گروه ممکن است تنگه باب‌المندب در دریای سرخ را به روی کشورهای «متجاوز» ببندد.

به گزارش خبرآنلاین، این مقام انصارالله گفت: «اگر مجبور به بستن تنگه باب‌المندب شویم، فقط به کشورهایی حمله خواهیم کرد که در تجاوز علیه فلسطین، لبنان یا تمامی کشورهای محور مقاومت (ایران و عراق) مشارکت دارند.»
به گزارش ایسنا، پیش‌تر نیز یک مقام انصارالله به ریانووستی گفته بود که در صورت تشدید تنش در دریای سرخ، منافع بازیگران بی‌طرف مانند روسیه و چین تحت تاثیر قرار نخواهد گرفت.
البخیتی افزود این جنبش در حال بررسی همه سناریوهای ممکن برای حمایت از ایران در مقابله با آمریکا و اسرائیل است.

310310

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.