استارت آزادی برای شکستن طلسم بعد از جنگ + عکس

همشهری آنلاین جمعه 29 اسفند 1404 - 00:32
محمدرضا آزادی مهاجم تیم فوتبال استقلال این روزها برای ادامه لیگ آماده می‌شود.

به گزارش همشهری آنلاین؛ آنطور که حیدر بهاورند رئیس سازمان لیگ در آخرین اظهار نظر خود گفته، مسابقات لیگ برتر احتمالا در هفته پایانی فروردین ماه از سر گرفته خواهد شد. یعنی حدود سه هفته دیگر. آن هم در حالی که قبل از وقفه مسابقات، استقلال صدرنشین شده بود و قطعا می‌خواهد همین جایگاه را تا پایان فصل حفظ کند.

علیرغم اینکه احوال استقلال در آخرین شب لیگ خوش بود، مهاجم این تیم همچنان روند ناکامی خود را طی کرد. آزادی که در دوران ریکاردو ساپینتو نتوانسته بود هیچ گلی برای تیمش به ثمر برساند امیدوار بود که با تغییر نیمکت و حضور سهراب بختیاری زاده به طلسم خود پایان دهد اما مقابل فجر فرصت بازی پیدا نکرد.

حالا که لیگ تعطیل است، بازیکنان استقلال تمرینات انفرادی خود را دنبال می‌کنند. او هم یکی از نفراتی است که می‌خواهد با ازسرگیری مسابقات، برای حفظ آمادگی معطل نشود و در بهترین شرایط ممکن قرار داشته باشد.


باشگاه استقلال نیز عصر امروز ویدئویی از این بازیکن منتشر کرد که به صورت هوازی در طبیعت خطه شمال مشغول تمرین است. گفتنی است درگیر شدن کشور در شرایط جنگ تحمیلی باعث شده تا فعلا هیچ یک از تیم‌های لیگ برتری امکان برگزاری تمرینات گروهی را نداشته باشند.

استارت آزادی برای شکستن طلسم بعد از جنگ  + عکس

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.