محور چالوس و آزادراه تهران–شمال از ساعت ۲۳ امشب دوطرفه می شود

اقتصادنیوز پنج شنبه 28 اسفند 1404 - 22:36
اقتصادنیوز: جانشین پلیس راهور فراجا گفت: با کاهش حجم تردد و روان‌سازی محورهای مواصلاتی شمال کشور، از ساعت 23:00 ترددهای ترافیکی برداشته می‌شود

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، جانشین پلیس راهور فراجا، با اشاره به افزایش ترددهای نوروزی اظهار کرد: در پیمایش جدید سفرهای نوروزی، امروز شاهد افزایش تمرکز بار ترافیکی در محورهای مواصلاتی شمال کشور، به‌ویژه آزادراه تهران–شمال و جاده چالوس بودیم.

سرهنگ سیاوش محبی، افزود: به‌منظور مدیریت ترافیک و ارتقای ایمنی تردد، از ساعت ۱۹:۰۰ مسیر جنوب به شمال این دو حوزه به‌صورت یک‌طرفه محدود شده است.

جانشین پلیس راهور فراجا ادامه داد: با کاهش حجم تردد و روان‌سازی محورهای مواصلاتی شمال کشور، از ساعت 23:00 ترددهای ترافیکی برداشته می‌شود و محورهای آن به‌صورت دوطرفه بازگشایی می‌شود و می‌تواند برای هموطنان و افراد گرامی امکان پذیر باشد.

 

 

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.