اقتصادنیوز: سخنگوی قرارگاه مرکزی حضرت خاتمالانبیا(ص) اعلام کرد: نیروهای مسلح تمام زیرساختهای متعلق به آمریکا و رژیم صهیونیستی را مورد هدف قرار خواهند داد.
به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، سخنگوی قرارگاه مرکزی حضرت خاتمالانبیا(ص) اعلام کرد: همانطور که قبلا نیز اعلام کردیم نیروهای مسلح ایران تمام زیرساخت های متعلق به آمریکا و رژیم صهیونیستی را مورد هدف قرار خواهند داد و مسئولیت آن را رسما می پذیرد و اعلام می نماید.
وی بیان کرد: برابر اخبار دریافتی، رژیم صهیونیستی قصد حمله به زیرساخت های انرژی در منطقه از جمله تاسیسات آرامکو را دارد که سوابق شرارت های رژیم برای متهم سازی ایران و ایجاد فتنه بین کشورهای منطقه مؤید این نیت پلید می باشد.
منبع خبر "
اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.