هشدار قرمز عباس عراقچی؛ در صورت تکرار این حمله دیگر مدارا نخواهیم کرد

اقتصادنیوز پنج شنبه 28 اسفند 1404 - 19:24
اقتصادنیوز: وزیر امور خارجه کشورمان، هشدار داد که اگرحملات اخیر اسرائیل به زیرساخت‌های ایران تکرار شود، دیگر هیچ خویشتن‌داری از سوی ایران وجود نخواهد داشت.

 به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، سید عباس عراقچی، وزیر امور خارجه کشورمان، در واکنش به حملات اخیر اسرائیل به زیرساخت‌های ایران، هشدار داد که اگر این حملات تکرار شود، دیگر هیچ خویشتن‌داری از سوی ایران وجود نخواهد داشت.

عراقچی تصریح کرد: پاسخ ما به حملات دیشب اسرائیل به زیرساخت‌هایمان تنها بخشی از قدرت ما بود. تنها دلیل این خویشتن‌داری احترام به درخواست‌های کاهش تنش بود.

وی همچنین افزود: هرگونه پایان جنگ باید به خساراتی که به اماکن غیرنظامی وارد شده است بپردازد.

 

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.