ارتش: وزارت امنیت داخلی اسرائیل مورد هدف قرار گرفت

خبرآنلاین پنج شنبه 28 اسفند 1404 - 15:32
ارتش جمهوری اسلامی ایران از مورد هدف قرار گرفتن وزارت امنیت داخلی دشمن صهیونی مستقر در قدس اشغالی، شبکه ۱۳ و تاسیسات پادگان عَرعَر رژیم صهیونی، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ارتش جمهوری اسلامی ایران در اطلاعیه شماره ۳۵ خود اعلام کرد: از بامداد امروز و در انتقام خون پاک دلاورمردان ناوشکن دنا و شهید اسماعیل خطیب وزیر اطلاعات، با حملات پهپادی ارتش، وزارت امنیت داخلی دشمن صهیونی مستقر در قدس اشغالی، شبکه ۱۳تلویزیون مستقر در تلاویو و ساختمان و تاسیسات یگان نیروی زمینی در پادگان عَرعَر هدف قرار گرفت.

بنا بر روایت ایرنا، در ادامه این اطلاعیه آمده است: وزارت امنیت داخلی یا ملی رژیم صهیونیستی، قلب مدیریت بحران و شبکه ۱۳ رژیم اشغالگر قدس از مهمترین شبکه های تجاری و خبری است که به عنوان یکی از بازوهای عملیات‌ روانی علیه کشورمان، نقش محوری در سانسورهای خبری از موفقیت های ایران و جبهه مقاومت دارد. پایگاه عَرعَر با موقعیت راهبردی، به عنوان چشم رژیم در نزدیک مرزهای لبنان و سوریه یکی از مقرهای اصلی یگانهای نیروی زمینی دشمن صهیونی است.

ارتش در این اطلاعیه یادآور شد: در این دور از حملات، از فوج جدید پهپادهای انهدامی استفاده شده است.

۳۱۲۲۱

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.