گروه جهادی دانشجویی یزد جهت خدمت به آسیب‌دیدگان، به تهران اعزام شد

خبرگزاری مهر پنج شنبه 28 اسفند 1404 - 10:48
یزد- مسئول بسیج دانشجویی استان یزد گفت: اولین کاروان دانشجویان بسیجی استان یزد برای کمک به مردم آسیب دیده از تهاجم دشمن صهیونیستی به تهران اعزام شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، اکبر عابدی اظهار کرد: صبح پنجشنبه ۳۵ نفر از دانشجویان استان یزد برای کمک به مردم آسیب دیده از جنایات رژیم صهیونیستی در تهران به پایتخت اعزام شدند.

وی گفت: کمک به بازسازی منازل آسیب دیده، برپایی موکب و راه‌اندازی کاروان خودرویی از جمله اقداماتی است که جهادگران یزدی در تهران به آن اشتغال دارند.

عابدی اظهار داشت: جهادگرانی که قرار بود در ایام نوروز در استان‌های کمتر برخوردار و مرزنشین به ارائه خدمت بپردازند، بعد از تهاجم وحشیانه دشمن به پایتخت اعزام شدند تا همبستگی خود را با مردم منطقه اعلام کنند.

مسئول بسیج دانشجویی استان یزد گفت: اینکه دانشجویان در ایام تعطیلات نوروز جهاد در مناطق آسیب دیده را برگزیدند نشان دهنده عمق دلبستگی نسل جدید به انقلاب و کشور است.

وی در پایان تاکید کرد: به مردم عزیز اطمینان میدهم دانشجویان انقلابی سراسر کشور در هر عرصه ای که اولویت هم وطنان باشد حضور موثر و فعال خواهند داشت.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.