به گزارش مشرق، بقائی در صفحه شخصی خود درشبکه اجتماعی ایکس نوشت: «این جنگ، جنگ مردم آمریکا نیست؛ بیزاری و اعلام برائت از این جنگ غیرقانونی، حداقل کاری است که هر شهروند یا مقام آمریکاییِ با وجدان بیدار میتواند و باید انجام دهد».
وی ادامه داد: جو کنت در پیامی در شبکه ایکس ضمن اعلام استعفای خود، نوشته بود: «من نمیتوانم با وجدان راحت از جنگ جاری در ایران حمایت کنم. ایران هیچ تهدید قریبالوقوعی برای ملت ما ایجاد نکرده و واضح است ما این جنگ را به دلیل فشار اسرائیل و لابی قدرتمند آمریکایی آن آغاز کردیم».







