پیام قدردانی وزارت خارجه از تیم ملی بانوان ایران

مشرق نیوز چهارشنبه 27 اسفند 1404 - 22:53
سخنگوی وزارت امور خارجه، از مهین‌دوستی دختران تیم ملی فوتبال ایران قدردانی کرد.

به گزارش مشرق، «اسماعیل بقائی» سخنگوی وزارت امور خارجه در پیامی در شبکه ایکس با تجلیل از زنان و دختران و بازگشت تیم فوتبال زنان به کشور نوشت: چگونه می‌توان به شما زنان سرزمین‌مان افتخار نکرد که همزمان که شما را در میناب و مراغه و لامرد قتل عام می‌کنند، برای عکس گرفتن با شما در سیدنی هیجان زده می‌شوند!

بقائی افزود: چه رفتار ریاکارانه و پوچی داشتند، و چقدر غیورید شما که پرده تزویرشان را دریدید و نشان دادید عشق به میهن، ولو زخمی و خون‌آلود، ریشه‌دارتر از آن است که با وعده‌های فریبنده آنها، از دل شما زدوده شود. بازگشت دختران ایران به آغوش وطن گرامی باد!

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.