مشکل‌تامین کالاهای اساسی در آمل نداریم

خبرگزاری مهر چهارشنبه 27 اسفند 1404 - 22:47
آمل - فرماندار ویژه آمل گفت: به لطف خدا در تامین کالاهای اساسی مشکلی نداریم و اقلام به وفور وجود و انبارها نیز حداقل برای یک فصل ذخیره کالا دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، بیژن پولادی شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران گفت: امروز توفیقی شد به اتفاق دکتر علیجان نژاد مدیرکل صمت مازندران بازدیدی از بازار و فروشگاههای شهرستان در حوزه های مختلف داشتیم.

وی افزود: به لطف خدا در تامین کالاهای اساسی مشکلی نداریم و اقلام به وفور وجود دارد و انبارها نیز حداقل برای یک فصل، ذخیره کالا دارند.

پولادی ادامه داد: در حوزه قیمتی هم مردم رضایت دارند و حتی در بعضی کالاها نیز از قبل جنگ هم قیمت ها پایین تر آمده است.

سرپرست فرمانداری ویژه آمل گفت: در حوزه میوه جات به مقدار کافی و قیمت مناسب وجود دارد و صیفی جات نیز به صورت فراوان موجود است و قیمت ها نیز کاهشی می باشد.

سرپرست فرمانداری ویژه آمل خاطرنشان کرد: مردم دغدغه ای در تامین کالاها ندارند و اگر موردی وجود دارد به شماره ۱۲۴، بازرسی فرمانداری و دستگاههای متولی امر اطلاع دهند.

پولادی بیان داشت: در حوزه نان هم تا ۲۰ فروردین، انبارهای ما مملو از آرد است و نظارت بر قیمت و کیفیت نان وجود دارد.

وی در پایان تاکید کرد: در شهرستان آمل باتوجه به حضور گسترده مسافران از سراسر کشور و به خصوص پایتخت، مشکلی در تامین اقلام غذایی نداریم و همه چیز فراوان است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.