صعود ۵ دلاری قیمت نفت با حمله به تأسیسات انرژی ایران

خبرآنلاین چهارشنبه 27 اسفند 1404 - 18:29
قیمت نفت در پی حمله به تاسیسات انرژی ایران حدود ۵ دلار افزایش یافت و بالای ۱۰۸ دلار در هر بشکه رسید.

به گزارش خبرآنلاین،همزمان با حمله اسرائیلی-آمریکایی به تعدادی از تاسیسات انرژی در جنوب کشور، قیمت نفت سیر صعودی به خود گرفت.

تسنیم در خبری نوشت:پیشتر ایران هشدار داده بود که در صورت حمله تاسیسات انرژی ایران، همه زیرساخت انرژی تامین‌کننده منافع آمریکا و اسرائیل در منطقه اهداف شروع ایران است.

بر اساس این گزارش قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال که امروز در برابر ۱۰۳ دلار معامله می شد پس از خبر تجاوز صهیونی آمریکایی به تاسیسات پارس جنوبی ایران و آمادگی ایران برای انجام اقدامات تلافی جویانه حدود ۵ دلار افزایش یافته و هم اکنون به بیش از ۱۰۸ دلار رسیده است. 

۲۱۷

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

بیشتر بخوانید