حمله به زیرساخت‌های سوخت و انرژی را به شدت تلافی می‌کنیم

صدا و سیما چهارشنبه 27 اسفند 1404 - 18:21
سخنگوی قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا (ص) با بیان اینکه دشمن جنایتکار، بخشی از زیرساخت‌های سوخت و انرژی ایران را در جنوب کشور مورد تجاوز قرار داده است، گفت: در اولین فرصت، به شدت تلافی خواهیم کرد.

حمله به زیرساخت‌های سوخت و انرژی را به شدت تلافی می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، سرهنگ دوم پاسدار ابراهیم ذوالفقاری سخنگوی قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا (ص) روز چهارشنبه ۲۷ اسفندماه ۱۴۰۴ اعلام کرد: دشمن جنایتکار، بخشی از زیرساخت‌های سوخت و انرژی ایران را در جنوب کشور مورد تجاوز قرار داده است.

وی یادآور شد: همانطور که قبلا هشدار داده بودیم، چنانچه زیرساخت‌های سوخت، انرژی، گاز و اقتصادی کشور ما مورد تهاجم آمریکایی صهیونیستی قرار گیرد، ضمن هجوم مقتدرانه به دشمن، مبدا تجاوز را به شدت مورد هجوم قرار خواهیم داد و هدف قرار دادن زیرساخت‌های سوخت، انرژی و گاز کشور مبدا را برای خود، مشروع می‌دانیم و در اولین فرصت، به شدت تلافی خواهیم کرد.

سخنگوی قرارگاه مرکزی خاتم تاکید کرد: دشمنان منتظر اقدام مقتدرانه نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی باشند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.