تونل زمان| ماجرای تصادف شدید علی دایی/ سفر شهریار به آمریکا منتفی شد

خبرورزشی چهارشنبه 27 اسفند 1404 - 17:36
علی دایی، سرمربی اسبق پرسپولیس و تیم ملی ۱۴ سال قبل در چنین روزی اتفاق بسیار تلخی را تجربه کرد.

در ۲۷ اسفند سال ۱۳۹۰ هنگامی که مردم آماده جشن سال نو می‌شدند، علی دایی به خاطر یک تصادف شدید راهی بیمارستان شد.

اسطوره فوتبال ایران که در آن مقطع هدایت راه‌آهن را برعهده داشت، پس از پایان بازی این تیم مقابل سپاهان ترجیح داد به جای هواپیما، با ماشین به تهران برگردد چون زمان پرواز تیم برای اواخر شب تنظیم شده بود ولی او می‌خواست زودتر برسد و با ماشین مستقیم راهی فرودگاه شود چون قرار بود در آن‌جا به خانواده‌اش ملحق شده و به سوی آمریکا پرواز کنند.

این سفر در آن مقطع هرگز انجام نشد چون اتومبیل دایی حوالی کاشان واژگون شد و شهریار را به خاطر جراحات وارده به بیمارستان منتقل کردند. او ابتدا در کاشان و پس از آن نیز در تهران بستری شد تا لحظه تحویل سال ۱۳۹۱ را روی تخت بیمارستان سپری کند. البته خوشبختانه علی دایی قبل از پایان تعطیلات نوروز ۹۱ از بیمارستان مرخص شد.

بیشتر بخوانید:  پیشنهاد انگلیسی‌ها به علی پروین/ سلطان به عشق پرسپولیس، نرفت!

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.