علی منصوریان دربی‌ بباز نیست/ واکنش سرمربی ایرانی به فرار بزرگ!

خبرورزشی چهارشنبه 27 اسفند 1404 - 17:23
سرمربی ایرانی تیم فوتبال الطلبه عراق پس از تساوی در دیدار پرهیجان برابر الشرطه تأکید کرد که به شاگردانش افتخار می‌کند و ایمان داشته است تیمش می‌تواند به بازی برگردد.

در چارچوب رقابت‌های لیگ ستارگان عراق، شامگاه سه‌شنبه ۲۶ اسفند تیم‌های الطلبه و الشرطه در ورزشگاه بغداد به مصاف یکدیگر رفتند. این دیدار با برتری ۳ بر ۱ الشرطه دنبال می‌شد اما شاگردان علیرضا منصوریان، سرمربی ایرانی الطلبه، با نمایشی جسورانه موفق شدند بازی را به تساوی ۳ بر ۳ بکشانند.

منصوریان پس از بازی در نشست خبری گفت: الشرطه یکی از تیم‌های خوب عراق است و مربی با دانشی دارد. از تمام بازیکنانم بابت زحمتی که کشیدند تشکر می‌کنم. به توانایی آن‌ها ایمان داشتم و مطمئن بودم که می‌توانیم نتیجه را برگردانیم.

او افزود: هرچند این تساوی در جدول امتیاز خاصی برای هیچ‌کدام از دو تیم ندارد، اما یک دربی زیبا و هیجانی را رقم زدیم که شایسته تماشاگران فوتبال عراق بود.

بیشتر بخوانید: منصوریان و الطلبه؛ از تیم ناامید تا مدعی قهرمانی لیگ ستارگان

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.