مردم نگران دود سیاه در پارس جنوبی نباشند

تابناک چهارشنبه 27 اسفند 1404 - 17:06
تاکنون نشت مواد سمی پس از حمله آمریکایی ـ صهیونی به پالایشگاه‌های پارس جنوبی گزارش نشده و اوضاع توسط فرماندهی ارشد پدافندغیرعامل و مدیریت بحران منطقه ویژه اقتصادی پارس جنوبی در حال مدیریت است.
 


به گزارش تابناک به نقل از تسنیم؛ فرماندار عسلویه اعلام کرد: تا کنون نشت مواد سمی پس از حمله آمریکایی ـ صهیونی به پالایشگاه‌های پارس جنوبی گزارش نشده و اوضاع توسط فرماندهی ارشد پدافندغیرعامل و مدیریت بحران منطقه ویژه اقتصادی پارس جنوبی در حال مدیریت است.

دود سیاه منتشر شده ناشی از سوختن مواد نفتی و هیدروکربن است و نیازی به تخلیه شهر نبوده و صرفاً لازم است مردم شهر با توجه به جهت باد که به سمت شمال گزارش شده، فاصله ایمن با تاسیسات را رعایت کرده و با بستن در و پنجره‌ها و خاموش کردن تجهیزات تهویه در منزل بمانند.

منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.