ضرورت تداوم نقش‌آفرینی علمی در ارتقای تاب‌آوری حوزه نیرو

صدا و سیما چهارشنبه 27 اسفند 1404 - 16:47
رئیس پژوهشگاه نیرو با تأکید بر لزوم تداوم فعالیت‌های علمی، پژوهشی و پشتیبانی در جهت افزایش تاب‌آوری صنعت آب و برق کشور، خواستار همدلی، همراهی و حضور مؤثر مدیران و کارکنان در عرصه خدمت‌رسانی به مردم شد.

ضرورت تداوم نقش‌آفرینی علمی در ارتقای تاب‌آوری حوزه نیرو

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، «مجید عمیدپور» اظهار کرد: در شرایط کنونی کشور، لازم است همه مدیران و کارکنان پژوهشگاه با روحیه‌ای جهادی و احساس مسئولیت ملی، فعالیت‌های علمی، فنی و پژوهشی خود را در خدمت صنعت آب و برق استمرار بخشند.

وی افزود: متخصصان پژوهشگاه نیرو می‌توانند در حوزه‌های متنوعی از جمله امور فنی و مهندسی، پدافند غیرعامل، برنامه‌های مرتبط با تاب‌آوری صنعت و نیز امداد و کمک‌رسانی به آسیب‌دیدگان با بهره‌گیری از دانش تخصصی خود، یاری‌رسان مجموعه صنعت نیرو و مردم عزیز ایران باشند.

پیشتر نیز رئیس پژوهشگاه نیرو در جلسه هیئت‌رئیسه با تأکید بر اهمیت حفظ ارتباط مستمر میان مدیران و کارکنان، توجه به بهبود معیشت، ارتقای انگیزه‌های فردی و تقویت روحیه سازمانی را از اولویت‌های اساسی پژوهشگاه برشمرد و بر استمرار سیاست‌های حمایتی در این مسیر تأکید کرد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.