بازدید معاون اول قوه قضائیه از مجتمع قضائی حقوقی شهید بهشتی

صدا و سیما چهارشنبه 27 اسفند 1404 - 15:52
معاون اول قوه قضائیه به همراه دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضائیه از مجتمع قضائی حقوقی شهید بهشتی بازدید کرد و در جریان رسیدگی به پرونده‌ها قرار گرفت و در دیدار چهره به چهره با قضات و مراجعان دستورات لازم را صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، حجت‌الاسلام خلیلی معاون اول قوه قضائیه به همراه ناصر سراج دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضائیه از مجتمع قضائی- حقوقی شهید بهشتی بازدید کرد و در جریان رسیدگی به پرونده‌ها قرار گرفت و در دیدار چهره به چهره با قضات و مراجعان دستورات لازم را صادر کرد.

در جریان این بازدید معاون اول قوه قضائیه و دبیر ستاد حقوق بشر با حضور در شعبات مختلف به نحوه ارائه خدمات به مراجعان و عملکرد واحد‌های مختلف را بررسی کردند.

همچنین مسئولان عالی قضائی در این بازدید با شماری از مراجعه کنندگان درباره نحوه دریافت خدمات قضائی گفت‌و‌گو کردند.

معاون اول قوه قضائیه با اشاره به ارائه خدمات قضائی به مردم در شرایط کنونی گفت: در بازدیدی که از مجتمع قضائی داشتیم مشاهده شد که همکاران در اجرای احکام و شعب حضور دارند و موجبات رضایتمندی مردم را فراهم کردند. پرونده‌ها در حال رسیدگی است و مردم رضایت خود را اعلام کردند.

حجت‌الاسلام خلیلی با آرزوی سلامتی برای کارکنان از حضور جهادی آنها قدردانی و تشکر کرد. 

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.