فرماندار عسلویه: حمله دشمن به تأسیسات نفت و گاز تحت کنترل است

خبرگزاری مهر چهارشنبه 27 اسفند 1404 - 15:49
بوشهر- فرماندار عسلویه گفت: حمله دشمن به تأسیسات نفت و گاز تحت کنترل است و هیچ جای نگرانی وجود ندارد.

اسکندر پاسالار در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: حمله ظهر امروز دشمن آمریکایی-صهیونیستی به پالایشگاه‌های مجتمع گاز پارس جنوبی کاملاً تحت کنترل مدیریت بحران شهرستان و صنعت نفت قرار دارد.

وی تأکید کرد: اوضاع کاملاً تحت کنترل است و هیچ جای نگرانی وجود ندارد. نیاز به تخلیه شهر نیز نیست.

پاسالار با اطمینان‌بخشی به شهروندان، از عموم مردم خواست آرامش خود را حفظ کنند و به شایعات توجه نکنند. تاکنون عملیات امدادی و امنیتی در حال انجام است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.