۱۲۵ میلیارد تومان خسارت به تاسیسات برق استان بوشهر وارد شد

خبرگزاری مهر چهارشنبه 27 اسفند 1404 - 11:37
بوشهر- مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت: در پی حملات دشمن آمریکایی صهیونیستی بیش از ۱۲۵ میلیارد تومان خسارت به تاسیسات برق استان وارد شد.

غلامرضا حشمتی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با حمله‌های ناجوانمردانه دشمن آمریکایی-صهیونیستی به اماکن عمومی شاهد ورود خسارت‌هایی به تاسیسات و شبکه برق در استان بوشهر بوده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه طی این مدت بیش از ۱۲۵ میلیارد تومان برای پایداری و برق‌رسانی مستمر در استان بوشهر هزینه شده است افزود: تلاش شده که خرابی‌های برق در سریع‌ترین زمان جبران شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر از تلاش شبانه‌روزی گروه‌های عملیاتی خبر داد و اضافه کرد: تامین برق پایدار را به صورت ویژه در دستور کار داریم و همه نیروها به صورت شبانه‌روزی در حال خدمت هستند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.