چهارشنبه سوری آرام وبدون حادثه درچهارمحال وبختیاری

خبرآنلاین چهارشنبه 27 اسفند 1404 - 11:07
دکتر نرگس عسگری مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان گفت: خوشبختانه امسال با توجه به حساسیت موضوع ونظارت وتوجه مردم وخانواده ها به این موضوع ،گزارشی در خصوص حوادث مرتبط با برنامه های چهارشنبه آخر سال در استان نداشتیم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری؛ دکتر نرگس عسگری اظهارداشت: در برنامه‌های چهارشنبه‌سوری امسال در سطح استان، هیچ‌گونه حادثه یا مصدومی به مرکز ارتباطات اورژانس گزارش نشده است.

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه با تقدیر و تشکر از مردم فهیم استان، به‌ویژه جوانان و نوجوانان، اظهار کرد: خوشبختانه امسال با توجه به حساسیت موضوع و همچنین نظارت و توجه بیشتر مردم و خانواده‌ها، هیچ گزارشی در خصوص حوادث مرتبط با برنامه‌های چهارشنبه آخر سال در استان ثبت نشد.

وی افزود: همکاری و همراهی مردم در رعایت نکات ایمنی و پرهیز از رفتارهای پرخطر، نقش بسیار مهمی در پیشگیری از بروز حوادث داشته و این موضوع نشان‌دهنده افزایش آگاهی عمومی نسبت به خطرات احتمالی این مراسم است.

سرپرست مرکز اورژانس پیش‌بیمارستانی استان نیز با اشاره به این موفقیت گفت: عدم ثبت حادثه در این شب باعث شد توان و ظرفیت نیروهای اورژانس پیش‌بیمارستانی برای رسیدگی به سایر بیماران اورژانسی و مأموریت‌های ضروری حفظ شود و خدمات‌رسانی در شرایط خاص با آمادگی کامل انجام گیرد.

وی در پایان ضمن قدردانی از همراهی مردم، بر ادامه رعایت نکات ایمنی در مراسم‌ها و برنامه‌های عمومی تأکید کرد و از شهروندان خواست همواره برای حفظ سلامت خود و دیگران، توصیه‌های ایمنی را جدی بگیرند. 

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.