تقصیر آمریکاست نه ما + ویدئو | واکنش عراقچی به انتقال سربازان‌ آمریکایی به هتل ها

همشهری آنلاین چهارشنبه 27 اسفند 1404 - 09:56
عراقچی وزیر امور خارجه کشور در گفتگو با الجزیره بیان کرد: آمریکا نیروهای خود را از پایگاه نظامی خارج و به هتل‌های داخل شهرها منتقل کرده است، اگر موردی پیش می‌آید مقصر آمریکاست نه ما.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از دانشجو، عراقچی گفت: ما خودمان را فقط به پایگاه‌های رسمی دشمنان محدود نکردیم هرجا تجمع نیروهای آمریکایی بوده هرجا تاسیسات متعلق به آنها وجود داشته هدف قرار گرفتند.

برخی از این مکان‌ها ممکن است نزدیک مناطق شهری باشند این تقصیر ما نیست تقصیر آمریکاست؛ آنها نیروهای خودشان را از پایگاه نظامی خارج کرده و به هتل‌های داخل شهرها منتقل کردند؛ در مجموع این رفتار ایالات متحده است که منطقه را به این وضعیت رسانده است.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.