مصدوم شدن ۱۸ لرستانی در حوادث شب چهارشنبه‌سوری

خبرگزاری مهر چهارشنبه 27 اسفند 1404 - 09:32
خرم‌آباد - رئیس اورژانس لرستان از مصدوم شدن ۱۸ لرستانی در حوادث شب چهارشنبه‌سوری و کاهش چشمگیر تعداد مصدومان طی امسال نسبت به سال گذشته خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، صفدری در سخنانی اظهار داشت: امسال با همراهی مردم میزان مصدومین چهارشنبه‌سوری در لرستان کاهش چشمگیری داشت، به‌طوری‌که کل مصدومین استان ۱۸ نفر بوده که یک نفر از مصدومین به علت سوختگی به خارج از استان برای درمان اعزام و سایر مصدومین نیز از مراکز درمانی به‌صورت سرپائی ترخیص شدند.

وی ادامه داد: این در حالی است که در سال گذشته در استان تعداد ۱۹۶ نفر مصدوم به ثبت رسید که از این تعداد دو نفر قطع عضو و سه نفر برای درمان به خارج از استان اعزام شده بودند.

رئیس اورژانس فوریت‌های پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث لرستان با اشاره به شرایط حساس کنونی کشور از مردم به‌خاطر همکاری و عدم حضور در چهارشنبه‌سوری و کم‌کردن بار درمانی به مراکز درمانی استان قدردانی کرد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.