عیادت مدیران ورزشی از کاپیتان پیشین استقلال در بستر بیمار

افکار نیوز چهارشنبه 27 اسفند 1404 - 05:47
کاپیتان اسبق استقلالی‌ها که در بستر بیماری است مورد عیادت مدیران ورزش کشور قرار گرفت.

شاهرخ بیانی چند روزی است که به دلیل وخامت حالش در بیمارستانی در تهران بستری شده است. البته حال کاپیتان اسبق استقلالی‌ها مساعد است و حتی یکبار با بهبود وضعیتش از بیمارستان مرخص شد اما یک روز بعد مجددا برگشت و بعد از پایداری شرایطش از ICU به بخش عمومی منتقل گردیده است.

در این مدت، افراد زیادی از خانواده فوتبال کشور منجمله مهدی تاج رئیس فدراسیون، اعضای باشگاه استقلال و ساکت الهامی جویای حال وی شدند.

همچنین محمد شروین اسبقیان معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان به همراه عباس واحدی مدیرعامل صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان نیز از شاهرخ بیانی عیادت کردند که در این ملاقات، احمد دنیامالی وزیر ورزش نیز به صورت تلفنی جویای حال اسطوره آبی‌ها شد.

شاهرخ بیانی در دهه 1370 اوج دوران فوتبال خود را با درخشش در باشگاه استقلال و تیم ملی ایران سپری نمود و در آن مقطع به دو افتخار بزرگ آسیایی دست پیدا کرد.

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.