ایران به نفتکش پاکستانی اجازه عبور از تنگه هرمز داد

همشهری آنلاین سه شنبه 26 اسفند 1404 - 22:45
شبکه جیو نیوز پاکستان به نقل از منابع موثق گزارش داد که جمهوری اسلامی ایران به یک نفتکش پاکستانی اجازه عبور از تنگه هرمز را داد و این کشتی در مسیر خود به سمت بندر کراچی در حرکت است.

به گزارش همشهری آنلاین، شبکه جیو نیوز امروز اعلام کرد که تنگه هرمز جایی که نیروهای آمریکایی و یا کشتی‌های آنان جرات عبور از آن را ندارند، کشور برادر و اسلامی ایران به یک نفتکش پاکستانی مجوز ویژه تردد داد.

در این گزارش آمده است: کشتی متعلق به سازمان ملی کشتیرانی پاکستان موسوم به (پی ان اس سی) با محموله ۸۰ میلیون لیتری نفت خام با مجوز ایران از تنگه هرمز عبور کرد و تا روز چهارشنبه وارد بندر کراچی می شود.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.