ضرورت استمرار حضور مردم در صحنه تا رفع کل فتنه

خبرآنلاین سه شنبه 26 اسفند 1404 - 15:53
جانشین فرمانده سپاه قمر بنی‌هاشم علیه السلام گفت :مردم ایران وارث خون شهدا و درس آموخته مکتب امام حسین علیه السلام هستند و هیچ گاه زیر بار زور نمی‌روند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ؛سرهنگ پاسدار هوشنگ جمشیدی در جمع نمازگزاران مسجد امام حسین علیه السلام شهرکرد با تقدیر از حضور آحاد مردم در صحنه برای خنثی سازی توطئه های دشمنان ، راهبردهای استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و رژیم صهیونسیتی برای تصاحب منافع دنیا و تجزیه ایران اسلامی را تشریح کرد.

وی افزود: مردم ایران وارث خون شهدا و درس آموخته مکتب امام حسین علیه السلام هستند و هیچ گاه زیر بار زور نمی‌روند.

جانشین فرمانده سپاه استان ادامه داد: مردم ما در جنگ ۱۲ روزه و جنگ رمضان ثابت کردند با اتحاد و انسجام حول محور ولایت مقابل دشمن ایستادگی می‌کنند.

وی، اتفاقات داعشی گونه از سوی مزدوران دشمنان را یادآوری کرد و از آحاد مردم خواست برای تبیین و هدایت فرزندان فریب خورده و بازگرداندن آنان به دامان خود بیش از پیش فعال باشند.

جمشیدی، تصریح کرد: دشمنان فراتر از تجزیه کشور به دنبال از بین بردن همه نمادهای ایران و ایرانی هستند.

وی گفت: با توکل به خداوند متعال و آمادگی نیروهای مسلح ، توطئه ها به بهترین وجه خنثی و درس خوبی به دشمنان داده شد.

جمشیدی تأکید کرد: هوشیاری مردم و حضور مستمر در میدان و خیابان‌های شهر تا رفع کل فتنه ضروری است.

وی، اداره هوشمندانه تنگه هرمز و تسلط بر مباحث آفندی را باعث شکست مفتضحانه ای برای دشمنان دانست که با سانسور شدیدی نمی‌گذارند آسیب‌های جدی آنها منعکس شود.

جمشیدی گفت: پدافند نوین و شکار پهپادهای پیشرفته و شلیک موشک‌های قدرتمند نیروهای مسلح به اهداف مهم مرتبط با دشمنان با پشتیبانی و حمایت و حضور شما مردم عزیز محقق شده است.

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.