مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال میگوید از سر گرفتن لیگ برتر ایران اولویت نیست و در حال حاضر کشور و حتی باشگاهها به جنگ میاندیشند.
مهدی تاج در خصوص ادامه لیگ گفت: «اگر جنگ تمام شد آنوقت میتوانیم حرفهای جدیتری بزنیم. اما اگر جنگ ادامه پیدا کرد، ما فیفادی فروردین را انجام خواهیم داد و قطعا در آن مقطع نمیتوان مسابقات لیگ را برگزار کرد. بعد از آن به صورت متمرکز در تهران و چند شهر اطراف بازیها را به صورت فشرده انجام خواهیم داد.»
رئیس فدراسیون فوتبال در همین باره تاکید کرد: «اگر شرایط فعلی ادامه دار شد، باید این را هم در نظر بگیریم که جنگ در اولویت اصلی کشور است. این اولویت حتی برای فوتبالیها نیز همین است. همانطور که میبینید همه باشگاهها در شهرهای مختلف موکب زدهاند و از بحث دفاع از کشور حمایت میکنند.»
بیشتربخوانید: تاج: نمیخواهیم از جام جهانی عقب بیفتیم/ موانعی برای حضور در ترکیه وجود دارد










