واکنش تاج به از سر گیری لیگ برتر: اولویت جنگ است/ باشگاه‌ها هم موکب زده‌اند

خبرورزشی سه شنبه 26 اسفند 1404 - 12:40
رئیس فدراسیون فوتبال اعلام کرد برنامه مسابقات با وضعیت جنگی کشور هماهنگ می‌شود.

مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال می‌گوید از سر گرفتن لیگ برتر ایران اولویت نیست و در حال حاضر کشور و حتی باشگاه‌ها به جنگ می‌اندیشند.

 مهدی تاج در خصوص ادامه لیگ گفت: «اگر جنگ تمام شد آنوقت می‌توانیم حرف‌های جدی‌تری بزنیم. اما اگر جنگ ادامه پیدا کرد، ما فیفادی فروردین را انجام خواهیم داد و قطعا در آن مقطع نمی‌توان مسابقات لیگ را برگزار کرد. بعد از آن به صورت متمرکز در تهران و چند شهر اطراف بازی‌ها را به صورت فشرده انجام خواهیم داد.»

رئیس فدراسیون فوتبال در همین باره تاکید کرد: «اگر شرایط فعلی ادامه دار شد، باید این را هم در نظر بگیریم که جنگ در اولویت اصلی کشور است. این اولویت حتی برای فوتبالی‌ها نیز همین است. همانطور که می‌بینید همه باشگاه‌ها در شهرهای مختلف موکب زده‌اند و از بحث دفاع از کشور حمایت می‌کنند.»

بیشتربخوانید: تاج: نمی‌خواهیم از جام جهانی عقب بیفتیم/ موانعی برای حضور در ترکیه وجود دارد

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.