برادرکُشی بخاطر یک فلش مموری

اقتصادنیوز سه شنبه 26 اسفند 1404 - 09:22
اقتصادنیوز: متهم ضمن اعتراف به قتل گفت:با برادرم از قبل دچار اختلاف بودم اما شب حادثه یک فلش را به ماهواره زدم تا فیلم تاج و تخت را ضبط کنم اما بعد از چند ساعت فهمیدم فلش درپشت سیستم ماهواره نیست.

به گزارش اقتصادنیوز،  روزنامه خراسان نوشت: صبح بیست وسوم اسفند،خبر وقوع جنایتی درپارکینگ یک منزل مسکونی ،قاضی ویژه قتل عمد مشهد را به محل حادثه کشاند.

بررسی های تخصصی بیانگرآن بود که جوانی حدود۳۰ ساله با ضربات چاقو به قتل رسیده است.

طولی نکشید که گروهی از افسران پلیس آگاهی به کنکاش های پلیسی پرداختند.ازسوی دیگرادامه تحقیقات نشان داد:میلاد(مقتول)دریک درگیری خانوادگی،هدف ضربات چاقوی برادرکوچکترش قرارگرفته است اما وی به مکان نامعلومی گریخته بود.

گروه عملیاتی پلیس آگاهی به سرنخ هایی رسیدند که بیانگراختفای متهم درشهرستان چناران بود اما قبل ازآن که کارآگاهان عازم چناران شوند،به اخباری دست یافتند که نشان می داد متهم به قتل به سوی مشهد درحرکت است بنابراین وی زیر چتراطلاعاتی پلیس قرارگرفت وتا خیابان های هسته مرکزی شهرردزنی شد.

 طولی نکشید که کارآگاهان وارد عمل شدندو متهم فراری را دریک عملیات غافلگیرانه به دام انداختند.

این متهم شب گذشته ضمن اعتراف به قتل گفت:با برادرم از قبل دچار اختلاف بودم اما شب حادثه یک فلش را به ماهواره زدم تا فیلم تاج و تخت را ضبط کنم اما بعد از چند ساعت فهمیدم فلش درپشت سیستم ماهواره نیست . من که احتمال می دادم برادرم آن را برداشته باشد موضوع را به پدرم گفتم ولی برادرم برداشتن فلش را انکار کرد. همین موضوع به درگیری انجامید و من که عصبانی بودم او را با ضربات چاقو در ورودی پارکینگ به قتل رساندم و به منزل یکی ازدوستانم درچناران گریختم. اما روز بعد وقتی به مشهد بازگشتم ناگهان خودم را درمحاصره کارآگاهان پلیس آگاهی دیدم و دستگیر شدم.

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.