ورود ۱۵ دستگاه اتوبوس دو کابین جدید به ناوگان پایتخت

صدا و سیما سه شنبه 26 اسفند 1404 - 08:07
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از ورود ۱۵ دستگاه اتوبوس دوکابین جدید به شهر تهران خبر داد.

ورود ۱۵ دستگاه اتوبوس دو کابین جدید به ناوگان پایتختبه گزارش خبرگزاری صدا وسیما، مهدی علیزاده در تشریح ورود ۱۵ دستگاه اتوبوس دوکابین به شهر تهران گفت: با تلاش شبانه‌روزی همکارانم در شرایط جنگ و فعالیت حداکثری، ناوگان اتوبوسرانی تهران تقویت می‌شود تا خدمات به شهروندان با کیفیت مطلوب ارائه شود.
وی افزود: ۱۵ دستگاه اتوبوس دو کابین از بندر عباس وارد تهران شدند. این اتوبوس‌ها، بخشی از مجموع ۳۵ دستگاه خریداری شده هستند که ۲۰ دستگاه از آنها ماه گذشته به ناوگان اضافه و به بهره‌برداری رسیدند.
علیزاده ادامه داد: با ورود این اتوبوس‌های جدید، ظرفیت ناوگان حمل‌ونقل عمومی پایتخت افزایش یافته و امکان ارائه خدمات بهتر به شهروندان فراهم می‌شود. هدف ما جلب رضایت شهروندان و تسهیل تردد آنها در شهر است و تمام امکانات را برای تحقق این هدف به کار می‌گیریم.
وی با بیان اینکه این اتوبوس با نام تجاری یوتانگ از کشور چین خریداری شده و در افزایش حجم جابجایی شهروندان نقش موثری خواهد داشت، ادامه داد: تیم فنی ما به طور مداوم در حال بررسی و ارتقای سطح ایمنی ناوگان و خدمات است و اطمینان می‌دهیم که تمامی اتوبوس‌ها مطابق با استاندارد‌های لازم آماده خدمت‌رسانی به همشهریان هستند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.