ایران از آمریکا و اسرائیل غرامت می‌گیرد

افکار نیوز سه شنبه 26 اسفند 1404 - 06:48
سفیر تهران در مسکو بامداد سه‌شنبه گفت که جمهوری اسلامی ایران از آمریکا و رژیم صهیونیستی به دلیل جنایت مدرسه میناب، غرامت می‌گیرد.

  «کاظم جلالی» سفیر جمهوری اسلامی ایران در مسکو بامداد سه‌شنبه از حمایت‌ها و کمک‌های بشردوستانه روسیه قدردانی کرد.جلالی در مصاحبه با شبکه «ریانووستی» گفت: «جنگ، ساخت کریدور شمال-جنوب و نیروگاه‌های هسته‌ای را کند کرده است، اما عزمی برای ادامه آنها وجود دارد».وی در ادامه تصریح کرد: «ایران قصد دارد از آمریکا و اسرائیل به خاطر جنایت در مدرسه میناب غرامت بخواهد».طبق این گزارش، این دیپلمات ایرانی همچنین افزود: «تضمین‌های امنیتی باید از سوی خود کشورهای منطقه، از جمله روسیه، ارائه شود».

 

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.