حمله پهپادی به پایگاه‌های آمریکا در کویت

عصر ایران سه شنبه 26 اسفند 1404 - 02:31
گزارش‌هایی مبنی بر حمله پهپادی به پایگاه‌های نظامیان آمریکایی در کویت منتشر شده است.
رسانه‌های عراقی بامداد امروز (سه‌شنبه) گزارش دادند که چندین پهپاد، پایگاه‌های نیروهای اشغالگر آمریکایی در کویت را هدف قرار داده‌اند. 
 
به گزارش ایسنا، رسانه‌های عربی اعلام کردند که گزارش‌هایی مبنی بر حمله پهپادی به پایگاه‌های نظامیان آمریکایی در کویت منتشر شده است. 
 
در واکنش به این گزارش‌ها، ستاد ارتش کویت بیانیه‌ای صادر کرد که در آن تأیید شده است پدافند هوایی این کشور در حال مقابله با حملات موشکی و پهپادی است. 
 
جزئیات بیشتری از این حملات، از جمله تعداد پهپادها، اهداف دقیق و میزان خسارت‌های احتمالی، هنوز به طور رسمی منتشر نشده است. 

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.