به گزارش رکنا، نیروی دریایی سپاه، سحرگاه امروز، در یک عملیات دقیق و کوبنده، انبار مرکزی مهماتِ پایگاه هوایی "الظفره" تروریستهای آمریکایی را مورد اصابت قرار داد.
در این پایگاه، انفجارهای بسیار شدیدی رخ داد که منجر به دستور تخلیه آن پایگاه شده و تروریستهای آمریکایی مجبور شدند جنگندههای خود را از این پایگاه خارج و به سایر پایگاههایشان در فواصل بیشتری انتقال دهند.
در ادامه سِیر برتری آتش نیروهای مسلح کشورمان، طی روزهای گذشته مطابق تصاویر ماهوارهای منتشرشده، نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بیش از ۸۰ درصد از رادارهای راهبردی، نقاط کلیدی، مهم و حیاتی پایگاههای تروریستهای آمریکایی را منهدم کردهاند.