پس از شکست دشمن جشن خواهیم گرفت؛ نه در چهارشنبه سوری

خبرگزاری مهر دوشنبه 25 اسفند 1404 - 12:22
سخنگوی فراجا در یادداشتی تاکید کرد:پس از شکست دشمن جشن خواهیم گرفت اما در شب چهارشنبه سوری خیر.

به گزارش خبرگزاری مهر، سعید منتظرالمهدی، سخنگوی فراجا ، در یادداشتی این گونه نوشت که جشن خواهیم گرفت؛ اما پس از شکست کامل دشمن نه در شب چهارشنبه سوری.

متن یادداشت به شرح زیر است:

این روزها ما ایرانیان سوگوار فقدان رهبر شهیدمان و صدها شهید گلگون کفن عزیز و کودکان بی گناهمان هستیم که با جان عزیز خود صلابت و اقتدار ایران سر بلند را برای همیشه ی تاریخ تثبیت نمودند. آن عزیزان والا مقام با ایثار جان خویش پیشمرگ ایران و ایرانی شدند و عظمت و شکست ناپذیری این سرزمین سربلند را به رخ جهانیان کشیدند.

اینک ما، در روزهایی که رزمندگانمان شب و روز حماسه می آفرینند و دشمن زبون را متحمل شکست و خفت می نمایند، هم عزادار شهیدانمان هستیم و هم دعاگو و پشتیبان رزمندگانمان و لاجرم در چنین روزهایی نه تنها همچون سالیان پیش شب چهارشنبه سوری را جشن نمی گیریم بلکه در این شب ها از خدای خود می خواهیم تا هر چه سریع تر دشمن متجاوز زبون را متحمل بزرگ ترین و خفت بارترین شکست تاربخ خود سازد و در پیشگاه تاریخ و ملت های جهان رسواتر از همیشه گردد .

ما آنگاه که تهدید دشمن را به کل از میان راندیم و او را خوار و خفیف تر از اکنون نمودیم، همه با هم، در سراسر کشور، جشن خواهیم گرفت و به افتخار شهیدان و رزمندگانمان مراسم ها و یادبودها برقرار خواهیم کرد.

زنده و پاینده باد ایران و ایرانی

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.