استاندار بوشهر: ۶۰ شناور در بنادر استان در حال تخلیه کالا هستند

خبرگزاری مهر دوشنبه 25 اسفند 1404 - 02:40
بوشهر-استاندار بوشهر با بیان اینکه روند تخلیه کالاهای اساسی در بنادر استان با سرعت ادامه دارد، گفت: ۶۰ شناور در بنادر استان در حال تخلیه کالا هستند.

به گزارش خبرگزاری مهر، ارسلان زارع اظهار کرد: روند تخلیه کالاها در بنادر استان بدون وقفه ادامه داشته و بخش قابل توجهی از کالاهای بارگیری شده موتور لنج ها و دپو شده در بندر بوشهر تا پایان هفته تخلیه و در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

استاندار بوشهر با اشاره به تلاش‌های نیروهای مسلح و همراهی مردم اظهار کرد: نیروهای مسلح شجاع و جهادگر ما با عزمی راسخ و تلاشی شبانه‌روزی در دفاع از میهن اسلامی حهاد می‌کنند و مردم فهیم و آگاه نیز همواره با حمایت و پشتیبانی خود موجبات دلگرمی آنان را فراهم می کنند که نمونه بارز آن را در فریاد های بلند آنان در راهپیمایی باشکوه روز جهانی قدس مشاهده کردیم.

وی با بیان اینکه فعالان اقتصادی نیز در این شرایط حساس کشور، نقش مهمی در تامین نیازهای مردم دارند، افزود: امروز به همراه مسئولان ذی‌ربط بازدیدی از بندر و گمرک بوشهر داشتیم و شاهد بودیم کارکنان این مجموعه‌ها با انگیزه‌ای بیشتر از گذشته در حال خدمت‌رسانی و انجام فعالیت‌ها به ویژه در حوزه تخلیه کالاهای اساسی و سایر کالاهای مورد نیاز مردم هستند.

استاندار بوشهر ادامه داد: از نخستین روزهای جنگ تاکنون، روند تخلیه کالا در همه بنادر استان استمرار داشته است و امروز نیز حدود ۶۰ شناور موتورلنج در بنادر مرزی استان در حال تخلیه کالا هستند.

زارع خاطرنشان کرد: بر اساس پیش‌بینی‌ها و گزارش‌های مسئولان مربوطه، تا پایان همین هفته و پیش از نوروز، قریب به اتفاق این لنج‌ها تخلیه شده و کالاهای آن‌ها در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.