شلیک حدود ۷۰۰ موشک و ۳ هزار و ۶۰۰ پهپاد به اهداف آمریکایی و صهیونیستی

صدا و سیما یکشنبه 24 اسفند 1404 - 23:06
سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه تا کنون، حدود ۷۰۰ موشک و ۳ هزار و ۶۰۰ پهپاد به اهداف آمریکایی و صهیونیستی شلیک شده است، گفت: قدرت پدافندی کشور نسبت به جنگ ۱۲ روزه افزایش پیدا کرده است.

شلیک حدود ۷۰۰ موشک و ۳ هزار و ۶۰۰ پهپاد به اهداف آمریکایی و صهیونیستی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سردار علی محمد نائینی در برنامه گفتگوی ویژه خبری با تاکید بر اینکه هیچ مشکلی برای پاسخ قاطع نداریم، افزود: تنگه هرمز کاملا در مدیریت نیروی دریایی سپاه است و ایران حاکمیت کامل دارد.

وی با اشاره به اینکه پایان جنگ، زمانی است که دشمن بازدارندگی نظامی و اجتماعی ما را باور کرده باشد، ادامه داد: در پی تنبیه متجاوز هستیم و حملات سنگین و مخرب خود را به دشمن ادامه می‌دهیم.

سردار نائینی گفت:  بودجه ارتش آمریکا ۸۰ برابر بودجه ارتش ایران است و الان دچار استیصال است

سخنگوی سپاه افزود: عملیات ما تهاجمی‌تر، ممتد، پیوسته، موثر و مخرب ادامه می‌یابد تا دشمن سر جایش بنشیند، ما دنبال تنبیه متجاوز هستیم.

خبر، تکمیل می شود.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.