
به گزارش خبرگزاری صدا وسیما در این بازدید که فریبرز صالحی، معاون بهرهبرداری و توسعه آب شرکت آبفای استان تهران، نیز حضور داشت، از بخشهای مختلف و تصفیهخانه آب شماره ۶ بازدید به عمل آمد و روند خدماترسانی کارکنان به مردم مورد بررسی قرار گرفت.
مدیرعامل آبفای استان تهران در جریان این بازدید، ضمن گفتوگو با کارکنان، از تلاشها و تعهد مجموعه آبفای غرب استان تهران در استمرار خدماترسانی پایدار به مشترکان، بهویژه در شرایط جنگ تحمیلی، قدردانی کرد.
در جریان این بازدید، علیرضا جزقاسمی ضمن گفتوگوی چهره به چهره با کارکنان بخشهای مختلف، دیدگاههای آنان را جویا شد.
همچنین، جلسهای با حضور مدیرعامل، معاونین و سایر مدیران حاضر در مجموعه آبفای غرب استان تهران برگزار گردید تا راهکارهای تقویت خدماترسانی در شرایط ویژه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفته و تصمیمات لازم اتخاذ شود.
مدیرعامل آبفای استان تهران بر اهمیت تداوم خدمترسانی مطلوب به شهروندان تأکید کرد و تلاشهای شبانهروزی کارکنان این مجموعه را در تأمین و توزیع پایدار آب، ارزشمند دانست.