آسیب شدید به مرکز ملی فوتبال در پی حملات آمریکا و رژیم صهیونیستی

صدا و سیما یکشنبه 24 اسفند 1404 - 19:32
مرکز ملی فوتبال ایران در پی حملات وحشیانه مزدوران آمریکا و رژیم صهیونیستی دچار خسارت زیادی شد.


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در پی حملات وحشیانه مزدوران آمریکا و رژیم صهیونیستی به مرکز ملی فوتبال اماکن واقع شده در این مجموعه از جمله مهمانسرای شهید رضایی مجد، سازمان لیگ فوتسال، سالن تمرینی تیم ملی فوتسال، مجموعه بدنسازی و رختکن‌های تیم‌های ملی فوتسال، مجموعه ایفمارک و مجموعه پک دچار خسارات زیادی شدند.

ترکش‌های ناشی از حملات آمریکا و رژیم صهیونیستی علاوه بر تخریب سقف و دیواره‌های مجموعه‌های موجود در مرکز ملی فوتبال باعث شکستن شیشه‌ها و حتی کنده شدن در‌ها و پنجره‌ها شده است به صورتیکه این مجموعه تا بازسازی دوباره از دسترس تیم‌های ملی خارج شده است.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.