
به گزارش خبرگزاری صداوسیما، متن بیانیه ای روانشناسان و مشاوران به شرح زیر است:
روانشناسان و مشاوران کشور از جنگ ۱۲ روزه به بعد و درحال حاضر از روز اول حمله آمریکایی-صهیونی، مسوولیتهای متعددی را در قالب ارایه خدمات تخصصی مداخله در بحران، مداخلات سوگ، تاب آوری و نیز آموزشهای عمومی روانشناختی برای مردم ایران بر عهده گرفتهاند.
با این حال این فعالیتهای متعدد موجب نشد فرصت بیعت تاریخی خود با رهبری جدید را از دست بدهند. آنها جزء اولین گروههایی بودند که در کنار انجمنهای مختلف با بیش از هفت هزار و پانصد امضا، متن بیعت را امضا کرده و به همراه اسامی برای ارسال به دفتر رهبر معظم انقلاب، حضرت آیت الله امام سید مجتبی خامنهای حفظه الله تنظیم کردهاند. متن بیعت روانشناسان و مشاوران در ادامه آمده است.
بسم الله الرحمن الرحیم
بیعت روانشناسان و مشاوران ایران اسلامی با رهبر و زعیم امت اسلامی حضرت آیت الله امام سید مجتبی حسینی خامنهای مدظله العالی
ساختار قانونمند و پرافتخار جمهوری اسلامی ایران که در پیچیدگیهای بسیار بزرگ جهانی، منطقهای و ملی، میتواند در طی ۴۷ سال برای مردم خود ایمنی و آرامش بیاورد، نعمتی الهی و بزرگ است که شکرگزاری از آن وظیفهی یکایک ماست. امروز که بار دیگر، مردم بزرگ و شکوه آفرین ایران اسلامی، از یک امتحان بزرگ و طولانی، سربلند بیرون آمدهاند و با اتحاد و یکپارچگی از جنگ ۱۲ روزه تا ابتلائات دی ماه سال جاری و سپس شهادت رهبر بزرگ و حکیم و فرماندهان نظامی ارشد خود در مقابل یک تجاوز آشکار، محکم و پابرجا از خیابان و میدان تا آسمان ایستادهاند، ما در مقابل این مردم و مقاومت آنان سر تعظیم فرود میآوریم و از خدای متعال به خاطر زندگی در میانهی آنان سپاسگزاریم. اما بعد از سپاس و حمد خدای منان، ما روانشناسان و مشاوران امضا کنندهی این مکاتبه، به رسم تاریخی موالیان انبیاء و نیز پیروان اهل بیت ولایت و امامت، بی درنگ با منتخب خبرگان امت، حضرت آیت الله امام سید مجتبی حسینی خامنهای مدظله العالی که در علم و فقاهت، شجاعت و درایت، تقوا و بصیرت مورد تایید خاص و عام است، به عنوان ولی امر مسلمین جهان بیعت میکنیم.
از خداوند متعال، طول عمر با عزت و عافیت آن وجود مبارک را خواهانیم و اعلام میکنیم که همچون زمان ولایت والد ماجد، در خدمتگزاری آماده و در مجاهدت در راه خدای متعال حاضریم. انشاالله؛ و السلام علیکم و رحمت الله و برکاته