ارتش جمهوری اسلامی ایران، در انتقام خون شهدای امنیت و پاسخ به حملات وحشیانه رژیم صهیونی به مردم، از بامداد امروز مراکز امنیتی و مقر پلیس تروریست رژیم صهیونی را آماج حملات پهپادی قرار داد.
به گزارش فارس، روابط عمومی ارتش با صدور اطلاعیه شماره ۲۹ اعلام کرد: در امتداد دفاع مشروع از ملت ایران و در پاسخ به جنایات علنی رژیم صهیونی در حمله به فرزندان ملت در فرماندهی انتظامی و مراکز ایست و بازرسی مردمی، از بامداد امروز مراکز امنیتی و مقر پلیس رژیم تروریستی صهیونی از جمله واحد ویژه پلیس این رژیم موسوم به «لاهاو ۴۳۳» و مرکز ارتباطات ماهواره ای «گیلات دیفنس» را هدف حملات پر قدرت پهپادی قرار داده است.
در این اطلاعیه آورده شده هر گونه حمله به ایران عزیز، قدرتمندانه پاسخ داده میشود.«لاهاو ۴۳۳» واحد ویژه پلیس رژیم صهیونیستی و معادل پلیس فدرال در کشورهای دیگر است که از آن با عنوان FBI رژیم صهیونی نیز یاد میشود.«گیلات دیفنس»، یکی از مراکز ارتباطات و فناوریهای ماهوارهای است که برای کاربردهای نظامی با وزارت دفاع آمریکا و ناتو همکاری میکند.
منبع خبر "
الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.