
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، این وبینارهای آموزشی با موضوع تغذیه، روان شناسی و آنتی دوپینگ دوشنبه و چهارشنبه هر هفته برگزار خواهد شد.
در اولین هفته برگزاری، دوشنبه ۲۵ اسفند ماه ساعت ۱۵:۳۰ وبینار آنتی دوپینگ به مدرسی دکتر سعیدی و چهارشنبه ۲۷ اسفند ماه ساعت ۱۵:۳۰ وبینار روان شناسی به مدرسی دکتر هادی زاده، برگزار خواهد شد. برنامه برگزاری وبینارهای آتی نیز به زودی اعلام میشود.
کلیه ورزشکاران و اعضای کادر فنی اعزامی به بازیهای پاراآسیایی آیچی_ناگویا ۲۰۲۶ موظف به حضور در این وبینارها هستند و سایر علاقمندان نیز میتوانند به صورت رایگان از این دورههای آموزشی بهرهمند شوند.