گمرکات بزرگ 3 شیفت کار می‌کنند

عصر ایران یکشنبه 24 اسفند 1404 - 09:46
معاون وزیر اقتصاد گفت: گمرکات بزرگ به صورت سه شیفت کار میکنند.

فرود عسگری گفت: گمرکات بزرگ و مهم کشور به صورت 3شیفت و شبانه‌روزی فعالیت می‌کنند تا ترخیص کالاهای ضروری و اساسی دارو و تجهیزات پزشکی و مواد اولیه در سریعترین زمان ممکن ترخیص شود. 

به گزارش تسنیم، عسگری اظهار داشت: هماهنگی و همکاری بین سازمان‌های دخیل در امر تجارت برای ترخیص کالاها از گمرک در بالاترین سطح ممکن قرار دارد.

وی همچنین به تشریح اقدامات گمرک در این ایام پرداخت و گفت: با تسهیلات ویژه 11 بندی که به گمرکات ابلاغ گردید، تجارت کشور بیش از پیش تسهیل شد.

رئیس کل گمرک ایران ابراز امیدواری کرد: فعالان اقتصادی با بهره‌مندی از این تسهیلات نسبت به ترخیص کالاها در هفته جاری یا ترانزیت داخلی آن اقدام کنند.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.