درخواست نایب رئیس بدمینتون آسیا از فدراسیون جهانی برای محکومیت حملات متجاوزانه رژیم صهیونی و آمریکا

صدا و سیما شنبه 23 اسفند 1404 - 23:57
محمدرضا پوریا رئیس فدراسیون بدمینتون کشورمان و نایب رئیس کنفدراسیون آسیا در نامه‌ای به رئیس فدراسیون جهانی این رشته خواستار محکومیت حملات تجاوزکارانه رژیم صهیونی و آمریکا به ایران شد.

درخواست نایب رئیس بدمینتون آسیا از فدراسیون جهانی برای محکومیت حملات متجاوزانه رژیم صهیونی و آمریکا

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛ در متن نامه محمدرضا پوریا آمده است:
 

سرکار خانم خونینگ پاتاما لسوادتراکول. 

رییس محترم فدراسیون جهانی بدمینتون.
با احترام و با قدردانی از حمایت‌های انسان محور شما که همواره در انتشار صلح و گسترش همبستگی‌های انسانی از طریق فعالیت‌های ورزشی سرآمد هستید، همانگونه که در جریان تجاوز‌های ضدبشری ارتش تروریست آمریکا و رژیم اسرائیل به جمهوری اسلامی ایران قرار دارید، اینجانب به عنوان رئیس فدراسیون بدمینتون جمهوری اسلامی ایران و نائب رئیس بدمینتون آسیا از این سازمان مادر درخواست دارد که صدای ما در جهان باشید.
دشمن شرور، متجاوز و آمریکایی-صهیونی با حمله آشکار به فضا‌هایی که نماد صلح، انسان دوستی، رقابت سالم و فعالیت ورزشکاران و غیرنظامیان هستند به تجاوز‌های خود ادامه می‌دهد. این حملات تجاوزکارانه به منازل مسکونی، مدارس، مساجد، بیمارستان‌ها و اماکن ورزشی برای مردم غیرنظامی و ورزشکاران و ورزش دوستان بسیار اندوه بار است و ضربات جبران ناپذیری را به مردم کشور من و این مراکز وارد می‌کنند.
در این روز‌ها که مردم غیور و دلاور ایران با نگرانی و اندوه ناشی از حملات نظامی و ناامنی‌های تحمیل‌شده روبه‌رو هستند، خبر‌های تلخ و تاسف باری از هدف قرار گرفتن گسترده مراکز غیرنظامی و زیرساخت‌های عمومی ایران به گوش می‌رسد؛ مکان‌هایی که باید مأمن امنیت، آرامش و امید برای مردم باشند. از غم انگیزترین حملات غیرانسانی این جنگ، حمله موشکی مستقیم ارتش آمریکا به دبستان دخترانه میناب است که متاسفانه باعث کشته شدن بیش از ۱۶۰ کودک دانش آموز شد.
فدراسیون بدمینتون جمهوری اسلامی ایران حمله به مراکز غیرنظامی از جمله مجموعه‌های ورزشی، آموزشی، بیمارستان‌ها، مدارس و منازل مسکونی را به شدت محکوم می‌کند. چنین اقداماتی که جان مردم بی‌دفاع به ویژه کودکان و خانواده‌ها را هدف قرار می‌دهد نه با اصول انسانی سازگار است و نه با قواعد پذیرفته‌شده بین‌المللی همخوانی داشته و دارد.
خواهشمند است از تریبون فدراسیون جهانی بدمینتون این تجاوز‌های خشونت آمیز و نقض حقوق بشر مخصوصا نقض حقوق ورزشکاران کشورم - که به دلیل بمباران‌های تروریستی دسترسی به اماکن ورزشی خود نداشته و همچنین به دلیل به شهادت رسیدن تعداد زیادی از ورزشکاران کشورم - را محکوم نمایید. همچنین به دلیل نقض منشور المپیک از سوی آمریکا و رژیم اسراییل در حمله تجاوزکارانه و ظالمانه به جمهوری اسلامی ایران و به شهادت رساندن ورزشکاران ایرانی اخراج این دو متجاوز را به عنوان یکی از راهکار‌های ثابت شده برای جلوگیری از تجاوزگری‌های این دو می‌تواند به شمار آورد.

با احترام.
دکتر محمدرضا پوریا 
رئیس فدراسیون بدمینتون جمهوری اسلامی ایران 
نائب رئیس بدمینتون آسیا

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.