انهدام یک فروند پهپاد اوربیتر در منطقه تهران

خبرگزاری مهر شنبه 23 اسفند 1404 - 22:09
ساعاتی پیش یک فروند پهپاد اوربیتر در منطقه تهران منهدم شد و با این شکار، آمار پهپادهای منهدم شده به ۱۱۶ فروند رسیده است.

بهگزارش خبرگزاری مهر، ارتش جمهوری اسلامی ایران در اطلاعیه شماره ۲۸ آورده است: ساعاتی پیش یک فروند پهپاد اوربیتر در منطقه تهران منهدم شد و با این شکار، آمار پهپادهای منهدم شده به ۱۱۶ فروند رسیده است.

در اطلاعیه ۲۸ ارتش جمهوری اسلامی ایران در این اطلاعیه آمده است: بیش از ۸۰ درصد پهپادهای منهدم شده از پیشرفته ترین پهپادهای رزمی و از انواع ام کیو ۹، هرون و هرمس بوده است.

در اطلاعیه افزوده شده: ایران قتلگاه پهپادهای دشمن متجاوز شده و با یاری خدا انهدام پیشرفته ترین پهپادهای دشمن متجاوز با مجاهدت فرماندهان و رزمندگان سامانه‌های های پدافندی ارتش و سپاه تحت فرماندهی قرارگاه مشترک پدافند هوایی کشور با قدرت ادامه خواهد داشت.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.