شهادت دو جودوکا در حملات آمریکایی - صهیونی

صدا و سیما شنبه 23 اسفند 1404 - 17:42
دو‌ جودوکا اصفهانی در حملات آمریکایی - صهیونی به شهادت رسیدند.

شهادت دو جودوکا در حملات آمریکایی - صهیونی

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما،فدراسیون جودو ضمن محکوم کردن حملات رژیم صهیونیستی و آمریکا به اماکن ورزشی و ورزشکاران، شهادت این جودوکاران را تسلیت گفت.

در پیام فدراسیون جودو آمده است:

عروج حسین پور سعیدی و حمیدرضا جهان‌بخش دو فرزند برومند ایران اسلامی که از قهرمانان جودو بودند و در دفاع از امنیت ایران عزیز به فیض شهادت نائل آمدند را به محضر مردم شهیدپرور ایران و خانواده جودو تسلیت عرض می‌نمائیم و از درگاه خداوند متعال برای روح پرفتوح این دو شهید عزیز علو درجات و همنشینی با ائمه (ع) و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت داریم

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.