مجموعه‌های ورزشی کارگران چهارمحال و بختیاری آماده پذیرایی مسافران

خبرگزاری مهر شنبه 23 اسفند 1404 - 16:20
شهرکرد-مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری گفت: امکانات ورزشی و رفاهی کارگران چهارمحال بختیاری در اختیار مردم و مسافران نوروزی قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، رستم قنبری اظهار داشت: مجموعه‌های فرهنگی و ورزشی کارگران دارای سالن‌های ورزشی، محوطه و امکان استقرار هستند که به‌صورت رایگان در اختیار مسافران و هم‌وطنان قرار می‌گیرند.

وی افزود: ورزش کارگری رکن مهمی در ارتقای نشاط جامعه کار و تولید است و ظرفیت‌های ارزشمندی در این حوزه در استان وجود دارد. لازم است بهره‌برداری صحیح و ارتقای این مجموعه‌ها در دستور کار قرار گیرد و در سال جدید نیز توسعه ورزش کارگری بیش از گذشته دنبال خواهد شد.

قنبری ادامه داد: هم‌وطنانی که به استان سفر می‌کنند می‌توانند از امکانات اقامتی مجموعه‌های رفاهی و استراحتگاهی کارگران بهره‌مند شوند که استفاده از این خدمات رایگان است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان چهارمحال و بختیاری همچنین اسکان هم‌وطنان در اماکن اقامتی دستگاه‌های تابعه و استراحتگاه‌های ورزشی کارگران را از ابتکارات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی دانست و گفت: این طرح از ابتدای ماه رمضان در استان نیز به سرعت اجرایی شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.