صادرات نفت از جزیره خارک روند عادی دارد

مشرق نیوز شنبه 23 اسفند 1404 - 14:31
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر اعلام کرد: با وجود حمله بامداد شنبه رژیم صهیونیستی ـ آمریکایی به جزیره خارک، روند صادرات، واردات و فعالیت شرکت‌های نفتی در این پایانه بصورت عادی ادامه دارد

به گزارش مشرق، احسان جهانیان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: به رغم حمله ددمنشانه رژیم صهیونی - امریکایی در بامداد روز شنبه به جزیره خارک از توابع شهرستان بوشهر فعالیت شرکت‌های نفتی در این پایانه صادراتی روند عادی دارد.

جهانیان افزود: هم اینک روند صادرات، واردات و فعالیت شرکت‌های مستقر در این جزیره جاری است.

وی یادآور شد: همچنین زندگی و فعالیت‌های روزمره مردم نیز در نظم کامل برقرار است.

معاون استاندار بوشهر تصریح کرد: حمله رژیم صهونیستی - امریکایی هیچ گونه خسارت جانی به افراد نظامی، نیروی انسانی شاغل در شرکت‌ها و ساکنان جزیره خارک وارد نکرده است.

منبع: ایرنا

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.